REKLAM ALANI

(160x600px)

Esnek veya Sabit Ölçü Verebilirsiniz.
REKLAM ALANI

(160x600px)

Esnek veya Sabit Ölçü Verebilirsiniz.

Millet Haber

AK Parti’de “dijital kampanya” dönemi

AK Parti’de “dijital kampanya” dönemi
5
06 Aralık 2018 - 13:04

AK Parti Tanıtım ve Medyadan Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Mahir Ünal, “Artık klasik kampanyalar dönemi sona eriyor ve dijital kampanyalar dönemi başlıyor.” dedi.

Ünal, Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın partisinin genel merkezinde yapılan 128. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’ndaki “Gürültü ve görüntü kirliliği oluşturan propaganda yöntemlerini terk ediyoruz” açıklamasının ardından, yerel seçim çalışmaları konusunda AA muhabirine değerlendirmelerde bulundu.

ÇEVRECİ BİR KAMPANYA

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın talimatıyla iki aydan bu yana seçim propagandasına yönelik çalışmalar yürüttüklerini belirten Ünal, “Yeni seçim kampanyamızın temel dinamiği birincisi öncelikle çevreci bir kampanya, ikincisi daha çok dijital bir kampanya planladık. Çünkü bir taraftan Sayın Emine Erdoğan Hanımefendi’nin himayelerinde sıfır atık çalışmaları devam ederken çevreye duyarlı, çevreyi sürdürebilir ve çevreyi korumaya dayalı yeni bir anlayış, tüm dünyada ve Türkiye’de hızla yerleşirken kampanyalarımızın çevreci olmaması, kampanyalarımızın çevreyi kirleten, hem görüntü hem de ses kirliliği oluşturan bir şekilde olması tabii ki kabul edilemez.” şeklinde konuştu.

TÜRKİYE’DE 51 MİLYON SOSYAL MEDYA KULLANICI VAR

Ünal, klasik kampanya dönemlerinin kapandığına işaret ederek, “Daha çevreci ve mesajların doğal olarak daha çok dijital ortamda seçmene ulaştığı, çünkü Türkiye’de 51 milyon sosyal medya kullanıcısı var ve ortalama 3 saat sosyal medyada insanlar vakit geçiriyorlar. O yüzden AK Parti olarak biz aslında 24 Haziran seçimlerinde biraz uyguladık.” ifadelerini kullandı.

AK Parti’nin 1,5 milyon teşkilat mensubunu sanal ortama taşıdıklarını dile getiren Ünal, “Sanal ortamda da bir genel merkez oluşturduk yani 1,5 milyon teşkilat mensubunun birbiriyle sosyal ağlar üzerinden anlık konuşabildiği interaktif, akışkan ve anlık bir seçim kampanyası planlıyoruz. Tabii ki klasik kampanyanın diğer öğeleri olan televizyon, gazete ve açık hava konuşmaları, bunlar yine olacak, sloganlar yine olacak.” diye konuştu.

Ünal, yeni kampanya dönemine ilişkin, şunları kaydetti:

“Şehirlerimizde kesinlikle görüntü ve ses kirliliği oluşturan bir kampanya olmayacak. Bu konuda diğer siyasi partileri de buna hassasiyet göstermeye davet ediyoruz. Bir taraftan da artık gündem televizyonlar ve gazeteler tarafından oluşturulmuyor. Artık gündem anlık, sosyal medyada gündem oluşuyor. Seçimin duygusu, atmosferi sosyal ağlar üzerinden oluşuyor ve sosyal ağlar üzerinden yönetiliyor.

REKLAM ALANI

(728x90px)

Esnek veya Sabit Ölçü Verebilirsiniz.
REKLAM ALANI

(336x280px)

Anasayfa Sağ Bloka Esnek veya Sabit ölçülerde SINIRSIZ reklam alanını şablon olarak ekleyebilirsiniz. Şuan örnek olarak sadece 2 reklam kullanıldı.
GÜNLÜK HABER AKIŞI
DEV UYUŞTURUCU OPERASYONU
GÜNLÜK HABER AKIŞI
MHP 152 ADAYINI DAHA AÇIKLADI
GÜNLÜK HABER AKIŞI
yıldırımdan bütçe daveti
GÜNLÜK HABER AKIŞI
EMEKLİYE ÇİFTE ZAM
GÜNLÜK HABER AKIŞI
DOĞALGAZA YENİ DÜZENLEME
GÜNLÜK HABER AKIŞI
CHP NEDEN BAŞARILI OLAMIYOR

Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.